Identyfikacja wizualna firmy Cypriana

projekt logo, identyfikacja wizualna, strona internetowa, projekt wizytówki, projekt teczki, projekty opakowań na pordukty spożywcze

Identyfikacja wizualna firmy Cypriana

WYTYCZNE

Marka Cypriana zajmujące się wprowadzeniem na rynek Polski serów Halloumi. Są to sery produkowanie na Cyprze.Właściciele marki, zlecili nam prace nad identyfikacją wizualną firmy. Ten jedyny w swoim rodzaju produkt, potrzebował pełnej oprawy graficznej.
Na początku stworzyliśmy logo, potem etykiety na opakowania produktów. Całość uzupełniają ulotki i wizytówki oraz strona internetowa.

Logo inspirowane jest morzem(fala przechodząca przez logo) oraz kolorami Cypru. Krój napisu ma kojarzyć markę z produktami śródziemnomorskimi.

Została też wykonana prosta witryna – wizytówka zawierająca podstawowe dane o serach Halloumi i produktach wprowadzanych przez markę Cypriana.

 

ZAKRES PRAC

  • przygotowanie identyfikacji wizualnej
  • projekt logo
  • projekty wizytówek
  • projekt ulotek
  • projekty etykiet na opakowania spożywcze
  • projekt i wykonanie strony internetowej

 

WYZWANIA

  • nawiązanie do morza, Cypru, kultury śródziemnomorskiej
  • zachowanie przejrzystości projektów przy jednoczesnym zastosowaniu szerokiej palety barw
  • dopasowanie elementów graficznych do charakteru produktu
  • zastosowanie przy projektach etykiet wymogów prawnych
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Rozumiem
+48 788 841 571